Uutiset ja tiedotteet



Haemme viestinnän asiantuntijaa Algolin konserniviestintään

Algol on suomalainen vuonna 1894 perustettu perheyritys. Toimitamme tuotteita ja ratkaisuja teollisuudelle ja terveydenhuoltoalalle. Myynti- ja asiantuntijaorganisaatiomme palvelee asiakkaita Pohjoismaissa, Baltian maissa, Itä-Euroopassa ja Intiassa. Konsernin liikevaihto on noin 170 miljoonaa euroa.

Haemme Algol-konserniin

VIESTINNÄN ASIANTUNTIJAA

huolehtimaan konsernin ulkoisesta sidosryhmäviestinnästä sekä sisäisestä viestinnästä. Vastaat viestinnän toteutuksesta ja kehittämisestä johdon määrittämien linjausten ja painopistealueiden mukaisesti. Toimit Algolin sisäisenä viestinnän palveluntarjoajana, jonka vastuulla on Algolin brändi sekä yrityskuvan kehittäminen koko toimialueellamme.

Toimit tiiviissä yhteistyössä liiketoimintojen johdon ja markkinoinnin kanssa osana konsernin HR- ja yritysvastuutiimiä. Viestinnän punaisen langan muodostavat Algol-tasoiset strategiset tavoitteet sekä konserniin kuuluvien yhtiöiden liiketoimintastrategiat. Toimintojen tukeminen tavoitteidensa saavuttamisessa edellyttää viestinnältä jatkuvaa sisällöntuotantoa intranetiin ja verkkosivuille niin tekstiä, videota kuin kuvaa hyödyntäen sekä aktiivista sosiaalisen median kanavien hallinnointia.

Tuot mukanasi intohimon viestintään kaikissa sen olomuodoissa, kaikkia kanavia hyödyntäen ja tartutat innostuksesi ympäristöösi ja kollegoihisi. Olet proaktiivinen, ideoiva ja suhtaudut työhösi ja sen tuloksiin innostuksella ja ylpeydellä. Seuraat aktiivisesti viestinnän uusimpia trendejä, ajankohtaisia ilmiöitä ja teknologian tarjoamia mahdollisuuksia. Kirjoittaminen ja tekstien tuottaminen sujuu sinulta helposti ja pystyt tuottamaan nopeasti sisältöä, joka herättää kiinnostuksen. Valmiit mediakontaktit sekä aktiivinen mediayhteistyö auttavat sinua tavoitteiden saavuttamisessa. Työpöydälläsi ovat lisäksi mm. mediaseuranta, kriisiviestintä ja verkkosivuanalytiikka.

Sinulla on vankka viestintäkokemus ja -osaaminen. Hallitset julkaisujärjestelmien käytön, verkkosivustojen kehittämisen ja monikanavaisen sisällöntuotannon koordinoinnin. Digitaalisen markkinointiviestinnän tuntemus auttaa sinua yhteistyössä liiketoimintojen kanssa. Tehtävässä onnistuminen edellyttää vahvaa koulutustaustaa sekä erinomaista englannin ja suomen kielen taitoa

Sovit joukkoomme, jos olet oma-aloitteinen ja ennakkoluuloton etkä arastele ottaa kontaktia erilaisiin ihmisiin. Työ vaatii hyvän ammattitaidon lisäksi reipasta can do -asennetta, yhteistyötaitoja, joustavuutta ja palveluhenkisyyttä.

Tarjoamme sinulle itsenäisen työtehtävän, jossa saat käyttää ammattitaitoasi monipuolisesti. Algol on pidetty työnantaja, joka huolehtii henkilöstönsä hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä monin eri tavoin. Tutustu tarkemmin meihin nettisivuillamme www.algol.fi.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Eija Holmströmiltä (Director, HR, Communications & Corporate Responsibility, puh. 040 828 5496) 10-11.1. klo 9-10 sekä 15-17.1. klo 9-11 välisenä aikana.

Hae tehtävään 31.1. mennessä täällä >>