Uutiset ja tiedotteet



Algol Trehab hakee asiakaspäällikköä Tampereen seudulle

Algol Trehab on apuvälinealan asiantuntija. Yrityksen tavoitteena on auttaa jokaista apuvälinettä tarvitsevaa elämään esteettömästi. Tarjoamme asiakkaillemme laajan valikoiman arjen toimintaa helpottavia tuotteita alamme johtavilta valmistajilta. Autamme sopivien apuvälineiden valinnassa ja huollamme tuotteet ammattitaidolla ja kokemuksella. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa ja toiminta-alueenamme on koko Suomi. Algol Trehab toimii osana Algol-konsernia.

Algol Trehab hakee asiakaspäällikköä Tampereen seudulle

Haemme nyt asiakaspäällikköä vahvistamaan Algol Trehabin Tampereen seudun myyntiä sekä vauhdittamaan yrityksen kehitystä ja kasvua.

Tehtävänkuva

Tehtävänäsi on myyntityön aktiivinen suunnittelu ja toteutus koskien niin yksilöllisesti sovitettavia kuin julkisen tarjousten parissa olevia apuvälineitä. Kehität ja syvennät olemassa olevia asiakassuhteita sekä hankit uusia asiakkaita. Työskentelet TAYS Erva-alueella: Pirkanmaalla, Etelä-Pohjanmaalla, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen alueella kotikonttorilta käsin. Työ on pääosin liikkuvaa ja työskentely tapahtuu usein myös asiakkaan tiloissa. Asemapaikkasi toivomus on Tampereen seutu.

Toimit itsenäisesti, aktiivisesti ja tehokkaasti seuraten myyntiäsi ja tuloksiasi. Ymmärrät myynnin lainalaisuuksia ja olet hyvä neuvottelija. Kykenet luomaan hyviä ja pitkäkestoisia asiakassuhteita. Olet vuorovaikutustaitoinen, motivoitunut tekijä, joka innostuu asiakkaan auttamisesta ja myynnin tuloksista. Hallitset myyntiprosessit ja teet työtäsi systemaattisesti sekä organisoidusti. Työssäsi tarvitset autoa päivittäin.

Keskeisimmät työtehtäväsi

  • Vastaat alueesi myynnistä ja asiakkuuksien kehittämisestä pitkäjänteisesti.
  • Liikut aktiivisesti asiakaskentässä ja tapaat asiakkaita edustaen olemassa olevia tuotteita sekä markkinoiden tulevia tuotteita.
  • Kartoitat asiakkaiden tarpeita ja tarjoat liikkumista ja toimintaa helpottavia välineitä ja ratkaisuja asiakkaiden päivittäisen toiminnan avuksi.
  • Sinulla on hyvä tekninen valmius tehdä yksilöllisten apuvälineiden sovitukset asiakkaiden ja loppukäyttäjien tiloissa.

Haemme henkilöä, jolla on

  • Terveydenhuollon koulutus, esim. fysioterapeutti tai toimintaterapeutti.
  • Myynnillinen ote ja näyttöä tuloksekkaasta toiminnasta kenttämyynnin parissa.
  • Halu tehdä liikkuvaa ja ennakoivaa myyntityötä.
  • Itseohjautuva ja empaattinen tapa työskennellä.

Tarjoamme sinulle

  • Vastuullisen ja monipuolisen työnkuvan.
  • Vakavaraisen ja hyvämaineisen yrityksen työnantajaksesi.
  • Osaavan ja työhönsä sitoutuneen työyhteisön.
  • Kilpailukykyisen palkkauksen etuineen.
  • Kannustavan työyhteisön tuen.

Työsuhde on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan elokuussa 2018. Lisätietoa tehtävästä antaa Nordic Progressin johtava konsultti Karin Gummerus puh. 020 769 8883 tai s-posti: karin.gummerus@nordicprogress.fi.

Hakeminen

Mikäli tunnistit itsesi ja haluaisit työskennellä yrityksessä, joka huolehtii henkilöstönsä hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä monin eri tavoin, täytä lomake hakusivullamme ja liitä mukaan CV sekä hakemuksesi 28.5.2018 mennessä. Ilmoitathan palkkatoiveesi hakemuksen yhteydessä.

Täytä hakemuslomake.

Algol on suomalainen vuonna 1894 perustettu perheyritys. Toimitamme tuotteita ja ratkaisuja teollisuudelle ja terveydenhuoltoalalle. Myynti- ja asiantuntijaorganisaatiomme palvelee asiakkaita Pohjoismaissa, Baltian maissa, Itä-Euroopassa ja Intiassa. Konsernin liikevaihto on noin 170 miljoonaa euroa. Algol on vastuullisesti toimiva ja yksilöä arvostava työnantaja. Tutustu tarkemmin meihin nettisivuillamme www.algoltrehab.fi ja www.algol.fi.